esmaspäev, 14. september 2009

krdi krt. koer hammustas :( ehk kanni läinud jooks...

olen oma igapühapäevasel pikal jooksul ning 2 tundi seljataga. vastu tuleb selline kodutu välimusega mees, tatsab yhelt tee poolelt teisele. vist seenel. Veidi hiljem järgnevad talle kaks hallikat koera. väiksem ees ning suurem hundikoeramoodi koer järel. koerad mulle esialgu erilist tähelepanu ei pööranud. kordagi ei lõrisenud või haukunud vms. jõuan koertest vaevalt mööda, kui suurem koer tõstab pea ning otsustab rünnata...tehtud-mõeldud. ja hüppaski koer mulle ....kanni. grrrrr.hüüdsin sellele nö. omanikule järgi -krt sa mees hoiad oma koeri lahti. ta ei vastanud. krt ma läksin veel enam närvi. lonkasin veel talle metsa järgi kuid mees kiirendas sammu ning hakkas suisa "hakkas eest ära jooksma " ma siis hüüdsin talle veel järgi, et krt kyll - järgmine kord tulen politseiga :) aga see vist pigem nali, sest ega politsei selliste naljadega ei tegele vist. krdi valus oli, kuid jooksin siiski lõpuni. pärast vaatasin, et korralik hambarivi on tagumikupeal :)
sedasi läks siis seekord.

t.,
onu VD

2 kommentaari:

Helen ütles ...

järgmine kord pipragaas kaasa... :)

Ellu ütles ...

omalt poolt lisan, et jalas olid tal püksid mille pepu peale oli kirjutatud - "bite me :)" ei maksa koera süüdistada onju :-}